Lanvin vad har hänt?

Ni minns väl Lanvin for H&M och hur det bloggades och talades om, den 23 november klockan 8 släpptes kläderna och efter bara några sekunder var shop online slut sålt och jag vet inte riktigt hur det var i butikerna men i min stad finns det fortfarande några plagg kvar:)

Jag fick inte ta del av shoppingen av egen avsikt, gillade kläderna men valde att inte köpa något. Men jag var på H&M 5 dagar senare och då hittar jag Lanvin tyg påsarna och jag och mamma köper 3 stycken:)

Nu i efterhand har jag kollat upp om kändisarna shoppade och visst gjorde dom de, jag tycker själv det är roligt när kändisar inte bara klär sig i dyra klänningar utan att dom också kan andvända sig av budget altenativ som kläder från H&M. Hittade lite bilder på bla. Tyra.
 

Kommentarer
Postat av: Emma

sv: ja dom är ju för söta ^^

2011-01-01 @ 22:59:04
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0