Semester tankar

En lugn dag fick det bli idag, har börjat plocka fram kläder till tyskland, varit inne i stan en liten stund och sedan bara tagit det lugnt. Denna dagen behövdes...

Till tyskland åker vi på söndag och set ska bli jätte kul, vi stannar på något äventyrsland och även hos mammas kusiner som bor där nere, härligt med en liten bil semester. Annars har jag inte kollat upp tyskland speciellt mycket med shopping mm utan det får bli som det blir, jag hade hoppats på att ett Primark ligger i närheten (har kollat för några år sedan vilka länder som primark låg i och då tror jag det fanns ca 20 butiker i tyskland) ni vet det supper billiga affären där man verkligen går loss. Annars funderar jag på en Ralph luren pike eller något liknande, men denna semester kommer inte handla om shopping! Bara att umgås och ha det gott i en vecka. Nej slutpratat om tyskland, det ska bara bli skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0