Var sak har sin tid

Då var man hemma från en helt underbar semester i tyskalnd, sjukt roligt med nya kontakter mm. Under dessa agar/veckan har jag helt enkelt lärt mig att mycket vill ha mer och att tiden går fort, jag har haft sommarlov i en månad nu och ja tiden har flugit fram. Och under semstern lärde jag mig att jag lägger ner mycket tid på en datorn stirrandes på olika bloggar och att skriva ner vad jag gör och hur jag känner.Det är inget fel att bloggfa för mig men jag har så mycket annat som jag vill göra och det är inte fören nu som jag inser vad jag har missat, vilken tid jag lägger på en dator varje dag. Mist 1 h varje dag sitter jag och läser om andras liv och försöker berätta för er om det, 1 h som jag kunde lägga på min familj eller vara ute och träna. Dessa tankarna började igentilgen då jag slutade skriva om mode, alltså plagg att tipsa. det tog för mycket tid som jag skulle kunna lägga på annat roligt men då valde jag att fortsätta blogga men inte så mycket om mode.

Hur många kommer orka läsa min text? inte många men bloggen kommer finnas kvar här och jag kommer göra om den till att blogga någon gång ibland INTE varje dag, såklart kommer jag vara aktiv på internet med facebook men jag vill inte tvingas sitta alltid att sitta, jag älskar att blogga men inte alltid. Jag förstår nu varför 2 av mina bästa vänner har valt att inte skaffa facebok utan vara mer social via telefon. jag kommer göra allt som jag vill istället för att stirra mig blind på Blondinbella som jag nu har släppt. hennes liv intresserar inte mig längre, jag vet inte vad som har hänt men NEJ jag bryr mig inte om henne längre. jag väljer att unna  småbloggarna istället och kommer inte vara på datorn dagligen.

Vad kommer hända med bloggen?
Den kommer att brytas tror jag, inget vardags skriv utan något jag har bärjat få upp ögonen på väldigt mycket nämligen stil! Någon gång i månade kommer snygga outfits som jag själv bärt upp, för det är något jag vill lägga tid på, inte visa min shopping. förstår ni!? jag beundrar Tinkerbella som driver en smart och bra blogg som inte bara intresserar sig på mode, shopping och foton utan en bra mix!

Tack för mig! Nästa gång ajg bloggar är det med en ny blogg med ny energi och bara outfits (och inte varje dag!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0