110608

ååå vilket konstigt väder vi har! Enna sekunden är det sol och vamt andra kommer dom mörka molnen fram och det börjar att blåsa, medans vi på bussarna svettas. Skoldagen var kort, jag och söta Emily satt och pratade under lunchen om allt och inget, vi sydde färdigt alla kläder till Modeshowen som är i morgon kväll och städade skolans väggar under 20 minuter. Inte så roligt men bättre än att sluta skolan 15.30.

Just nu sitter jag och äter lite keso med torkade aprikoser och ett äpple jag tänkte åka iväg och träna om ca 1 timme så jag äter lite innan, det blir väl att springa 7 km och sedan spela handbol skulle jag tro! Hur har eran dag varit?

Ett av mina favvo recept när man är lite små sugen och inte vill äta något sött! Vanlig Keso (eller med smak) och 4-5 torkade aprikoser


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0