110609



♥ T-shirt från MQ Ny!
♥ Kjol från H&M
♥ Strumpisar
♥ Armband H&M
+svarta converse och brun väska från Paris

Vilken tråkig dag, det har regnat hela dagen och jag har mest sprungit från hus till hus i skolan. Vi satte ihop modeshowen och sedan gjorde vi inte så mycket mer, jag ska inte vara med i kväll då plaggen ska visas. Nu stängde jag in mig på mitt rum för att mysa, sätta på någon film och sedan vila dram tills 16 då mamma kommer och vi ska vidare mot Udevalla för att fira Eriks student! Känns helt okej då jag är ledig imorgon.

Såg ni mitt nya linne, köpte det för ett tag sedan. Jag gillar att det är eifelltornet på;) Gud var jag längtar tillbaka till Paris, värmen, kännslan, streetstyle, upplevelserna, shoppingen, folket, lägenheten, ALLT! Tråkigt att jag skulle behöva vara hemma i 1 ½ dag bara. I be back.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0