110622



♥ Kjol från H&M
♥ Tröja från Esprit
♥ Strumpebyxa
♥ Halsband mammas gamla
+ Hunters, longchampen och jacka

God morgon, god morgon. Här har man ingen sovmorgon idag men det gör inte så mycket! Jag ska nämligen till Tandläkaren såhär vid morgonkvisten, härligt! Nej men det är ganska okej för då kommer man upp i vettig tid. Annars har hemmet blivit lite sjukt här, Malin ligger med ont i halsen och hostar, inte så härligt! Och vädret gör inte humöret bättre, det regnar lite då och då och himlen är full av mörska stora moln.

 Så när jag kommer hem, ska jag packa ihop mig och åka in mot stan för att kolla rean, inte för att jag behöver något men alltid lika kul att kolla om man hittar något och till mitt försvar har jag lite presentkort att använda!!!

Nä nu ska jag packa ihop mina grejor och gå upp mot tandis, önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: CHIRRE

fin outfit! hoppas att det gick bra hos tandisen! :D



svar: jaaaa, odd molly gör för mycket fint! men tyvärr är det så himla dyrt:(

2011-06-22 @ 22:53:46
URL: http://christinarisberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0