En ny favorit till varje måltid

Min lunch bestod av lite olika saker men också vattenmelon, en favorit hos mig just nu. När jag blir lite små hungrig eller ska fika tar jag en liten bit vatten melon som jag i morse redan skar upp, sedan ligger  bitarna färdiga i kylen och är bara att ätas. (gör inte bitarna så stor utan det räcker med små) Och skulle några bitar bli över gör jag dem till små tärningar som jag sedan lägger i filen eller i en skål med lite yogurt över till frukost, det blir hur gott som helst. I morse var jag inte sugen på så mycket mer så jag tog bara melontärningarna och åt, MUMS! +melonen är som billigast just nu!

Detta är bara en pytteliten bit som var över igår, häll på lite fil eller yogurt och kanske någon mer torkad frukt (aprikoser, äppleringar, russin mm) så blir det Suppergott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0