/

God morgon! Startade dagen med en lång vatm dusch fast nu sitter jag och huttrar. Annars kan man säga att det är dagen D i dag, konsert vilket igentligen känns piss, vi kan inte alla låtar ännu!!!! Det funkar säkert!

Vi ska åka om ca 1 h så jag har tagit det jätte lugnt. Annars väntar lite vardagspyssel för mig, bädda sängarna och kankse tillochmed fortsätta i källaren med mitt lilla pojekt om kom en bra bit påvägen igår;) Det ska röjas en hel del innan jag kan börja och bokhyllorna ska tömmas innan jag kan fortsätta men ett skrivbord är fixat och jag har plockat bort en del snygga saker som kommer att användas till pyssel!

Nu: PLocka undan lite till, ta fram en varm tröja och packa ner lite frukt till dagens övning!

Kommentarer
Postat av: evelina

glöm inte svara på dagens fråga! :)

2011-06-13 @ 09:08:40
URL: http://kungevve.se
Postat av: ANNE

godmorgon på dig du!

2011-06-13 @ 09:28:53
URL: http://favs.se/mode

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0