Morgonstund

God morgon!

Igår var det shopping, dock handlade jag inte mer än en tröja och den var till min gulliga kusin! Och imorse tog jag en löparrunda på 4-5 km, men när jag kom hem blev jag illamående och hade jätte ont i magen. Fick lägga mig och vila en stund men nu känns det bättre! Sitter och har MTV i bakrunden som spelar den senaste bästa musiken så det känns OK! I morgon är det midsommarafton, härligt! Vi och ett gäng på 14 pers ska till orust, sedan fortsätter vi mot landet där jag och Malin stannar i några dagar.  

Nu ska jag hoppa i duschen, sedan är resten av dagen inte planerad men jag ska packa lite.

I bland önskar man att shoppingen var bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0