Packar

Jag tycker alltid det är lika svårt att packa en väska när man vet att man ska vara borta i bågra dagar. Man vet inte vad det ska bli för väder, vilket humör man är på, mysa innen eller ute lek med kusinerna. En sak är iallafall säkert vi kommer inte sitta still så mycket!

Men jag är en människa skom kan ha på mig kjol hela veckan för att jag känner för det och just då vill jag inte ha på mig jobbiga tajta jeans, eller så vill jag bara ha på mig short (och hemma har jag 5 par att välja på) Nästan i-landsproblem men förstår ni mig lite?!

Med det vanligaste ska ju alltid med som:
underkläder
strumpor
Linnen
hårgrejor
tandborste
bok mm

men vilken kjol ska jag ha med mig och vilka jeans och ska jag våga ta med mig vita byxor? Många frågor få svar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0