Sovmorgon

God morgon, ledig idag och jag råkade sova allt för länge! I går var det student hos Erik där det fanns massa god mat, tårta, cupcake och massa roliga vänner. Vi satt först uppe och kolla på tv innan alla stack ut, det var lite skillnad på barnen i åldern 6 till 16, men det funkade bra! Vid 22 tiden åkte vi hemåt för mamma och pappa skulle jobba, kändes lagom då vi hade varit där i några timmar.

I dag ska jag ta det lugnt, mamma har skrivit en TODO lista åt mig så jag ska börja nu, blir väl städa lite och sedan tvätta lite eller något annat inte så kul. Tänkte iallafall träna i kväll så jag gör något bra av denna dag. Nu blir det att ta på sig något vettigare än mysbyxor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0