Varför ska inget fungera


We♥it

Oj, jag har bloggat 2 gånger till idag men det verkar inte fungerat, tråkigt men okej! Jag har inte gjort så mycket idag, varit ute och sprungit en 4-5 km runda, kom hem och fick värlens klump i magen som fick lösas med att snabbt dricka och hälla i sig en alvedon och lite vila på det så blev det bättre, sedan försökte jag packa tills imorgon då hela famijen ska spendera midsommar på orust och sedan vidare till smögen. Kommer inte vara någon bloggning på några dagar. Humm vad har jag mer gjort? Jo vi hade mammas kompis här och åt middag, blev grillat och sedan rabarberpaj och kladdkaka till efterrätt MUMMA!

Nu ska jag slänga ner det sista i väska och tänka igenom packningen en sista gång, Vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0