Årets första Ute fika

God morgon, igår var jag trött och satt mest och pluggade och pluggade! Mamma hämtade mig på vägen hem och pappa kom precis när vi kom hem så vi hade lite familje mys, satt ute och fikade för fösta gånger iår på våran altan, Lagade hemmalagade hamburgare och kollade på TVn, jag slutade kvällen i liggande ställnig kollandes på Veckans brott innan jag somnade, och vaknade 10 minuter senare då jag gick in på mit rum och somnade! Riktigt skönt. I dag är det Onsdag, jag satte på mig klänning och strax kommer byggarna hit och grejar, innan dess ska jag förhoppingsvis hinna gå hemifrån! Glömde säga att solen skiner med blå himmel! Hur underbart är inte det dock ligger tempraturen på -3 så det får bli kängorna idag med!


Från fikan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0