Bara massa text

Känns som jag bara gör tråkiga text inlägg nuförtiden men snart ska jag skärpa mig och fixa och trixa till det så ni blir nöjda. I dag har varit en lång men bra dag, jag och Karin fick presentera våran brilijanta ide för Anna, Ingrid följde med hem, vi snackade lite allmänt om vardagen och den 8 April mm. Sedan var det rolig träning innan det blev plugg, plugg och lite tv. I morgon är det Torsdag och oj vad tiden gick! Jag har sovmorgon till 09.40, och tänker inte röra en fena innan 07 imorgon. Nu ska jag kolla upp mobilen innan jag släcker lampan och skriver ett sista sms till pappa som sitter på tåget påväg till Åre men som är fast påvägen för tillfälligt avbrott!!!! Hata SJ!

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0