Bra låtar som alldrig blir dåliga

Vet ni hur kännslan av att man inte har en enda läxa att göra eller ett inget är inbokat på en vecka?! Heeelllttt underbarttt! Jag har inget bättre att göra än att sitta här och fixa massamassa inlägg åt er, kolla bloggarna och lyssna på musik som aldrig blir dåligt enligt mig, just nu spelas Beautiful, Christina Aguilera, Sedan blir det DAgens plagg innan jag ska duscha och sätta mig framför tvn med en muffins som jag bakade kanske!?!

Håller på att hitta en låt vi sak redovisa om i bilden då vi ska måla dess känslor, kul tycker jag men vilken låt? funderar på att ta Because of you med Kelly men jag får se. Har ni några tips?


Denna låt tycker jag aldrig blir dålig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0