Dagen

Nu är jag nöjd med designen! Blev med rosor vilket är lätt att ändra om några veckor då jag inte vill ha dem längre. Dagen har flytit på, träffade I imorse och vi tog en promenad i det fina vädret mot kyrkan, sedan ävade vi fram till 11.30, fikade och uppträde, sedan blev det stan för mig och I. Mötte upp mamma och M och shoppade lite på H&m innan vi tröttnade och åkte hemåt, jag bytte om och tog mig mot träning. tränade i några timmar innan jag blev hämtad tog en varm dusch och middag med sallad och entrecote. Nu ska jag vila i soffan med datorn på magen, äta några cupcakes och kolla lite webbis, imorgon väntar besök på IKEA eller stan, har inte bestämt ännu! Hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0