Efektiva Emma

Efektiv som jag är försöker jag gör massa saker samtidigt, koka pasta, skriva kort, kolla blogga, lyssna på musik och koka ägg. Gick dock inte så bra, äggen sprack, pastan kokade nästan för länge och jag har inte börjat med korten. Får göra dem sedan, har smsat också. Dagen har iallafall varit jätte bra, lång lunch, många lektioner men det gjorde inget men jag har fått prata och haft kul hela dagen, i kväll ska jag bara ta det lugnt. Har inte så många läxor. Kom på att jag måste börja spara pengar inför Paris som är om bara 3 veckor!!! Längtar så jag dör...

Nu ska jag stänga datorn och göra färdigt maten och skriva färdigt korten som jag tänkte från början!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0