Last song

Jag märker att det bara blir God morgon inlägg här men det gör inget! God morgon! I dag är det dagen D, konsert dags, känns ganska bra. Fick ta sovmorgon i morse men vaknde ändå 09, kom på att klockan var 10 så jag gick upp satte på TVn och somnade nästan. I går såg vi Last song gud var bra den var, man ville hoppa in i filmen och vara Miley i slutet kom även några tårar, kunde inte sluta tänka på hur livet är. En helt klar sevärd film! I går var jag på stan med O också, vi gick runt shoppade lite provade massa och pratade, pratade och pratade. Tills vi kollade på mobilerna och såg att våra föräldrar hade ringt oss över 30 gånger. Mer om det en annan dag. Nu ska jag fixa mig, sedan är jag/vi på scen vid 15 och 18!

Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0