Mer energi

Vi börjar negativt: halsen värker, tät i nästan (hoppas det försvinner under dagen) och jag fryser, inte bra inte bra! I går när jag satt och pluggade vid 19 fick jag en känsla att jag INTE ska ge upp utan börja på nytt dom sista veckorna innan lovet, sedan efter lovet kommer jag tillbaka med samma energi och fortsätter plugga ännu mer, jag har känt mig lite nere under dom sista läxorna och resultaten har varit VG eller G men alldrig MVG riktigt men jag tror att efter jag fick tillbaka fysik MVG hittade jag mer energi. Never give up! Nu ska jag dra på mig en tröja och åka med mamma mot skolan!

Hitta energi och ha en bra Onsdag! Jag ska avsluta min Onsdag med att träna:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0