Myskläder


Idag har det bara regnat, regnat och regnat, man blir liksom deprimerad, imorse tog jag på mig den tjockadte jackan jag äger och mina hunter+hunterstrumpor för att inte frysa men det hjälpte inte, fötterna var varma men benen var isiga efter ynka 100 meter, fy! I morgon är det kort dag så jag slutar i stan vilket känns mer än okej! Ska shoppa lite nödvändiga saker som strumpor. Nu ska jag sätta mig med alla mina miljoner läxor inför nästa vecka, nästa vecka är ändå ganska soft , måndag studiedag och fredag idrottsdag i hovfjället, men därimellan ska det bli 1 prov och 6 läxor, Det är som O säger, det är jobbigt ibland men det går snart över! Ne nu väntar en hög med böcker på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0