Nu blir det Elle

God morgon, igår blev en lyckad dag med massa skidåking men mer tid i bussen, var på skolan vid 05 innan bussen gick vid 05.45, stannade två gåner pga busschafören, och blev då försenade med 1 timme, åkte skidor i 4-5 timmar innan vi skulle åka hem men såklart var några sena och vi kom inte iväg fören vid 17, bussresan hem gick bra, dock fanns det ingen toa så vi fick stanna och gå på toa i Mellerud eller någon annan ort. Annars gick resa bra, förökte sova lite man det gick inte. Nu ska jag sätta mig och kolla på Stylisterna och läsa min Elle som jag köpte i går när jag hade tråkigt i bussen!

Kusinerna kommer hit vid 12 så jag bloggar mer imorgon eller ikväll!
¨
Fick med mig Elles jeans-bibel också, hittade massa snyggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0