Skriva av mig lite

Dagen blev inte så tråkig som jag skrev och verkade... Jag gick medd ett gott skratt till skolan, hade mina 3 lektioner innan maten och so provet gick som det gick hann svara på dom flesta frågorna men jag glömde lite och stressade på motivera frågorna för tiden var slut men jag känner mig nöjd, vilket är huvudsaken. Just nu är jag uppidetblå av nervositet imorgon åker vi till hovfjället, bara det att vi ska vara på skolan 05.00 skrämmer mig, men jag vet att det kommer bli hurkulsomhelst! Åker 05.30 framme ca 10 åker fram till 16 oh hemma vid 21.30 om det inte blir försenat som Claudia sa att det blev förra året med hela en timma! Ska sätta mig vid tvn en stund innan jag packar det sista och jag ska försöka lägga mig vid 21, om det går! Känner mig faktiskt ganska trött, men det blir en lång dag imorgon, jo justde på lördag kommer världens absoluta bästa kusiner hit och sover över, blir nog lite barnsligt roligt då dom bara är 3 och 5 år. Ska på stan och röja tänkte vi.

Nu har jag skrivit lite för mycket, hörs imorgon kväll eller på lördag, humm jag tror jag fixar ett tidinställt inlägg också för eran skull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0