Veckans bild V.13



Veckans bild får bli på mina favoriter, jag har många minnen med dem, dom köptes sista dagen i London med klassen innan vi skulle träffas för avfärd, jag kommer ihåg hur svårt jag hade det för att prova dem för min fot var så svullen efter att jag ramlade och gick på kryckor. Hur jag precis kom igenom med dem som handbagage, hur många gånger jag har haft dom, Dom har värmt mig när jag fryser, jag har svettats i dom i somras då jag tyckte att NU var det dags att inviga dem! Jag har haft dem i ett år nu, sulotna är lite trasiga men jag kommer ha kvar dem en stund till, snart ska det få komma ett par nya, om 3 veckor rättare sagt! En liten kärleks förklaring till mina Hunter som andvänds i ur som skur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0