110520



♥ Jeans tunika från JC
♥ Skärp från Paris
♥ Svarta shorts (syns inte) från H&M

Dagen började med att jag inte kunde logga in på Blogg.se, jag sprang mot skolan och hade Spanska prov, Sedan var det dags för terminens Coper Test jag sprang 12 varv på 12 minuter, känner mig såå nöjd.  Håltimmen spenderades ute på en lekplats med bästa vännerna, där satt vi och pratade tills veckans sista lektion började, Svenska! När jag kom hem kände jag för lite EGO-tid, så jag satte mig med en skål chips och kollade på x antal inspelade pogram, sedan var det bara att sätta sig med SOn innan jag gick på träning. Till middag blev det goda Räkor men jag har ingen mat lust.

Just nu ligger jag i sängen ombytt och färdig för att sova, jag tänkte kolla lite webbis innan jag ska sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0