Arg på en måndag

I bland blir man bara så trött på Blogg.se, som inte vill sammarbeta när man har suttit och skrivit några rader och sedan försvinner allt när man trycker på "Spara & publicera".

Bara lite dåligt humör för jag satt och skrev massa igår sedan försvinner allt, men solen skiner och tempraturen visar redan runt 15 grader. Jag har inget inbokat idag utan efter skolan blir det väl plugga och kanske sola lite. MItt projekt att få brunare ben går inte jätte bra, dom vill ha kvar sin lite vitare färg et kommer väl. Annars var jag på stan igår och plöjde lite, hittde lite gejor, sedan bar det av till träning och kännslan igår var helt underbar om man gemför med i fredags när jag kom hem! Sedan avslutades kvällen med middag på altanen och rabarber paj framför TVn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0