Dörren som alltid är stängd



Dörren vi paserade 2 gånger om dagen i en vecka. I dag har jag bara varit, när jag kom hem gjorde jag muffins till hög musik där jag sjöng med när jag ville, kakorna blev färdiga ganska snabbt sedan har ajg suttit med datorn och ljud i öron, och helt spontant bara sjungit det som spelas och det blev en blandning av Kent och P!nk. Känns som något saknas men man måste ha sådana här dagar, dörren öppnas och stängs ibland och just nu är den öppen jag saknar semester och vill bort ett tag, men nej. Just nu är det som mest läxor och prov och det är bara att fortsätta. Nu ska jag bara ha lite till egentid innan jag pluggar och sedan drar mig mot träningen. Keep waiting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0