Just like Paris



Vilken härlig förmiddag jag har haft, gick och la mig lite tidigare i går kväll, och vaknade vid 9 i morse. Åt frukost och satte mig med lite läxor, sen har jag bakat, varit ute och ätit en god rabarberpaj, solat i någon timme och bara tagit det lugnt, just nu sitter jag ute på altanen och bara solar, Tänkte sitta uten en stund och bara vara, plugga lite och skriva lite med datorn i famnen, jag fick tillochmed ta av mig mina byxor och byta ut dem mot jeans shortsen. Dagens att göra är att få färg på dom bleka benen. I eftermiddag ska vi rulla in mot stan, där en helkväll väntar, det blir att möta några vänner och sedan gå mot skandinavium. Nu: mot däckstolen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0