Muffinsdag

Varför går helger så snabbt? Jag har spelat cup hela helgen och även om det gick skit så har jag haft en jätte rolig helg med massa skratt och skoj! Jag har dock vaknat 06.30 och somnat 21.30 varje dag. I dag är det måndag och jag har massa saker tills idag men jag bestämde mig för att lätta på stämningen med att jag ska ta med mig muffins till André sm fyllde år i går som grattis! Annars väntar sång, so prov som jag har bestämt att spika ett vg+ iallafall och sista slöjd lektionen. I går kollade jag i kalenden och det är only 4 week left! Sedan är det sommar!

Nu ska jag slänga på mig jackan, hoppa i conversen och sätta mig och läsa igenom hela Son på bussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0