Slö

Vilken härlig torsdag, skolan gick jätte snabbt. Vi har börjat lämna in våra böcker i alla ämnen och vi gjorde sista läxan idag. Efter skolan kännde jag inte för att åka hem då inget väntade på mig här hemma, så jag åkte och kollade upp lite saker och hittade lite kläder. Det var igentligen inte meningen då jag skulle kolla upp en helt annan sak men jag fick med mig hem en vanlig enkel kjol. Efter sådär någon timme kom mamma och hämtade up mig. Under eftermiddagen har jag inte gjort något, slöat framför TV och bara tagit det lugnt! Det blir att fortsätta ta det lungt resten av kvällen. Tänkte sätta ihop lite kläder eller bara sitte och vara social på nätet Facebook kallar!

Som I sa, en kjol som passar ALLT! Få se hur jag gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0