whats a day



För en gångs skull, har jag läget under kontroll och kan sitta utan att jag tycker det är tråkigt att plugga 2 h. Denna veckan var endå inte så jobbig, jag har 2 prov och 2 läxor. I går var min "inte-göra-någonting" dag, när jag kom hem satte jag mig med läxorna och bockade en efter en av To-do saker, till slut var det inget kvar och då var klockan 18. Jag satte mig och läste boken som jag nu har blivit galen i Så länge vi båda andas, Vid 20 tiden tog jag en fika, bytte om och satte mig i sängen och förtsatte läsa, sedan släckte jag vid 21.25 och somnade. Det känns idag säger jag bara, jag har hur mycket energi som helst och ska strax kila mot skolan. Vilken dag!
Nu ska jag bara sätta mig och skicka i väg min Sv-saga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0